آرشیو مهر ماه 1401

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

جایگاه فوتر در طراحی سایت فروشگاهی

۵ بازديد
فوتر پاورقی وب سایت است سفارش طراحی سایت در مشهد بیشتر در پایین صفحه، شاید در نگاه اول ممکن است این قسمت چندان مهم و مرتبط با شما نباشد و با خود فکر کنید آیا کسی از این قسمت بازدید می کند؟ با این حال، به یاد داشته باشید که حتی اگر فوتر در پایین صفحه باشد، محتوای فوتر در تمام صفحات وب سایت فروشگاه شما ظاهر می شود، نه فقط صفحه اصلی وب سایت، این یک مزیت است و شما. برای بهبود قابلیت استفاده وب سایت خود می توانید اطلاعات و مطالبی را به این بخش اضافه کنید. این بخش شامل موارد زیادی مانند نقشه سایت، شرایط استفاده، حریم خصوصی و موارد دیگر است.
اهمیت فوتر در طراحی سایت فروشگاهی
فوترها واقعاً بخش مهمی از یک سایت هستند و برای تعامل با کاربر و طراحی تجربه کاربر بسیار مهم هستند. شاید با خود بگویید که کاربران به این قسمت بسیار کم توجه می کنند، اما به یاد داشته باشید که برای عملکرد سایت بسیار ضروری است و مزایای زیادی دارد. دلایل زیادی برای تمرکز بر روی نتیجه در هنگام طراحی یک وب سایت خرید وجود دارد، برخی از این دلایل مربوط به کاربرانی است که از سایت شما استفاده می کنند و برخی دیگر به نفع وب سایت خرید و کسب و کار شما هستند، بنابراین هنگام ایجاد وب سایت خود فروشگاه اطمینان حاصل کنید که سایت شما یک آژانس طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و قابل اعتماد است.
پاورقی ها از جهات مختلفی در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک مهم هستند که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.
پاورقی و تاثیر آن بر تجربه کاربری سایت
طراحی تجربه کاربری یا UX در مورد آسان کردن کارها برای کاربران است. یافتن قسمت های مختلف وب سایت شما برای کاربران سخت نیست. وقتی وب سایت فروشگاهی خود را طوری طراحی می کنید که کاربران بتوانند به راحتی و به راحتی وب سایت شما را مرور کنند و آنچه را که می خواهند بیابند، وب سایت شما یک تجربه کاربری عالی خواهد داشت. فوتر سایت شما نیز همین کار را می کند، زیرا اکثر کاربران می دانند که فوتر حاوی اطلاعات مفید، لینک های مهم و اطلاعات تماس است و به راحتی می توانند به صفحات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
ادامه تعامل کاربر با سایت
اگر از فوتر به درستی استفاده کنید، می توانید تعامل و تعامل کاربر با صفحه فروشگاه خود را بهبود بخشید، زمانی که به صفحات اصلی سایت خود لینک می دهید، به کاربران این فرصت را می دهید که بدون نیاز به رفتن به صفحات قبلی به جستجو در وب سایت خود ادامه دهند. به سایت یا اگر کاربر از کار شرکت شما اطلاع داشته باشد و بخواهد از خدمات شما استفاده کند، بخش "تماس با ما" نیز اطلاعات تماس -روابط مورد نیاز شرکت شما را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.
پاورقی به معنای پایان سایت شما نیست، خیلی راحت تر است. همانطور که می دانید، فوتر شما احتمالا آخرین چیزی است که کاربر قبل از ترک سایت شما می بیند. وقتی می خواهند به سایت شما بروند، فوتر آنها را راهنمایی می کند. بنابراین در صورت ارائه اطلاعات صحیح در این مقاله، احتمال زیادی وجود دارد که کاربر پس از مشاهده محتوای فوتر شما، سایت را ترک نکند و به جستجوی سایت ادامه دهد، پس سعی کنید از این فرصت به خوبی استفاده کنید. .
سهولت استفاده از سایت فروشگاه توسط کاربران تلفن همراه
کاربران تلفن همراه در مقایسه با افرادی که از طریق دسکتاپ از سایت شما بازدید می کنند، سایت فروشگاه شما را متفاوت جستجو می کنند. از آنجایی که آنها باید بیشتر از کاربرانی که از رایانه و لپ‌تاپ استفاده می‌کنند به بالا و پایین اسکرول کنند، آنها را برای جستجو بسیار مفید می‌دانند. من می خواهم.
ارائه دهنده اطلاعات کلیدی
بخش‌هایی برای اطلاعاتی وجود دارد که نمی‌توانید آنها را در سرصفحه صفحه قرار دهید، که ممکن است برای کاربران جالب نباشد، اما برای شرکت، سیاست حفظ حریم خصوصی، اطلاعات حق چاپ و سلب مسئولیت ضروری است. بخش پاورقی فرصتی عالی برای به دست آوردن این اطلاعات ارائه می دهد.
سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید
درست است که بالای صفحه برای گوگل اولویت بیشتری نسبت به فوتر سایت دارد، اما مهم است که از ویژگی های ارزشمند فوتر غافل نشوید. پیوندهای وب مدفون شده در سایت شما هنوز هم سزاوار تلاش برای بهینه سازی موتور جستجو (بالاترین) هستند. صفحه اصلی شما باید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کند. در واقع لینک دادن از صفحات اول قدرت سئوی شما را افزایش می دهد. به فوتر خود به عنوان راهی برای کمک به سئو فکر کنید

چرا به سایت شرکتی نیاز داریم؟

۴ بازديد
هر برندی برای راه اندازی سفارش طراحی سایت در مشهد و ارائه خدمات آنلاین به شرکت های مختلف به یک پلت فرم جهانی جامع نیاز دارد. از این رو با طراحی وب سایت تجاری، فعالیت های گسترده ای در اختیار صاحبان مشاغل قرار می گیرد. بسیاری نمی توانند شخصاً به شرکت مراجعه کنند. این افراد می توانند به راحتی به وب سایت این شرکت دسترسی داشته باشند و با چند کلیک ساده خدمات خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. کاربران با ورود به سایت شما در واقع وارد کسب و کار شما شده اند.
بنابراین در طراحی سایت شرکتی ظاهر و محتوای وب سایت اهمیت زیادی دارد. طراحی لوگوی شرکت نیز بسیار مهم است. لوگوی انتخابی باید پیام مثبتی را به مخاطب منتقل کند. دلیل داشتن وب سایت این است که افراد از نقاط مختلف می توانند با شرکت شما تماس بگیرند و بدون محدودیت زمانی و مکانی از خدمات آن بهره مند شوند. هر شرکتی با طراحی سایت شرکتی تعداد مشتریان خود را افزایش داده و درآمد ماهانه شرکت را افزایش می دهد.
کدام شرکت ها به طراحی سایت نیاز دارند؟
امروزه همه شرکت ها می توانند حداقل بخشی از خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهند. شرکت حتی اگر هیچ خدماتی را از طریق وب سایت به مشتریان ارائه ندهد. با یک وب سایت حداقل می تواند خود را به افراد بیشتری معرفی کند. اما برخی از شرکت‌ها مانند خطوط هوایی یا شرکت‌های فنی مهندسی بدون وب‌سایت موفق نخواهند شد. تصور کنید برای رزرو بلیط هواپیما حضوری لازم بود، ممکن است خیلی ها نتوانند حضوری مراجعه کنند، بنابراین سود و رونق شرکت هواپیمایی کاهش می یابد.
شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی، شرکت‌های فنی مهندسی، شرکت‌های همه رده‌ها و بسیاری دیگر نیاز به یک پلت فرم آنلاین امن و یکپارچه برای نگهداری نمونه کارها، اطلاعات و ثبت نام دارند. داشتن نمونه کار در سایت باعث افزایش تعداد مشتریان می شود. اعتماد مشتریان به شرکت با ورود به سایت و بررسی نمونه کارها آسان است. کاربران از پیاده سازی وب سایت این شرکت استقبال کرده اند چرا که برای خرید و رزرو بلیط مجبور به تحمل ترافیک سنگین نیستند. آنها با چند کلیک ساده می توانند بلیط هواپیما، اتوبوس و سایر موارد را به صورت آنلاین از خانه خود رزرو کنند. نمونه های کار با شرکت ها از جمله شرکت های ساختمانی متعدد است. این شرکت ها می توانند برای بهینه سازی سئو سایت شرکت خود را در صفحه اول گوگل نمایش دهند و از این طریق نمونه کارهای خود را به تمامی بینندگان نشان دهند.
هزینه طراحی سایت شرکتی
شرکت های طراحی سایت هزینه های متفاوتی دارند. هزینه طراحی هر نوع سایت چه شرکتی و چه فروشگاهی به نوع طراحی و نوع خدمات سایت بستگی دارد. علاوه بر این، برخی از سایت ها به صورت ویژه از طریق کد برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی می شوند که البته هزینه بیشتری نیز دارد. اما برخی از وب سایت ها توسط cms طراحی شده اند و ارزان تر هستند. گرافیک، تعداد امکانات موجود در سایت، سئوی بهتر و... همگی در قیمت طراحی سایت شرکت تاثیرگذار هستند.
اگر یک کسب و کار شرکتی راه اندازی کرده اید و به دنبال طراحی سایت شرکتی هستید می توانید با شماره تلفن موجود در وب سایت تماس بگیرید تا از قیمت آن مطلع شوید. یک شرکت طراحی سایت در مشهد آماده ارائه مشاوره های لازم به مشتریان می باشد. شما می توانید کسب و کار خود را برای کارشناس مربوطه شرح دهید و او با توجه به نوع کسب و کار پیشنهادات خود را در زمینه طراحی سایت ارائه می دهد. توجه داشته باشید که طراحی وب سایت به تنهایی کافی نیست، بلکه پشتیبانی از سایت و ارائه خدمات مفید نیز در جذب مشتری موثر است. طراحی سایت باشگاه مشتریان نیز راهی برای جذب بازدیدکنندگان و مشتریان است. سعی کنید به مشتریان عادی خود تخفیف یا ارزشی ارائه دهید تا مشتریان شما باقی بمانند. رقابت در بازاریابی دیجیتال بالا است و مشتریان برای وفاداری خود هزینه می پردازند. ایجاد محتوای مفید و سئو برای بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مفید است.
طراحی سایت تجاری در مشهد
طراحی سایت شرکتی در مشهد با در نظر گرفتن نیازها و قابلیت های وب سایت شرکتی خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد. هیچ فعالیت تجاری بدون طراحی وب سایت نمی تواند پیشرفت کند. اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و هیچ اقدامی برای طراحی و پیاده سازی سایت انجام نداده اید، همین حالا با شرکت طراحی سایت ما در مشهد تماس بگیرید. بسیاری از افراد دانش کاملی از طراحی سایت ندارند و به دلیل نداشتن دانش کافی در توسعه و پیاده سازی وب سایت اقدامی نمی کنند.
وب سایت شرکت در مشهد دارای کارشناسان و کارشناسانی است که ابتدا نیاز وب سایت شما را بررسی می کنند و با توجه به آن نیازها بهترین وب سایت سئو را ارائه می دهند. ارائه دامنه و میزبانی تفاوت ایجاد می کند، پاسخگویی، امنیت، ایجاد چند صفحه، ایجاد محتوای مفید، مدیریت آسان، بهینه سازی سئو، پشتیبانی قوی، مشاوره انتقادی و طراحی گرافیکی قوی، و همچنین کارهای طراحی مهم. وب سایت در آن است. مسحد. پس با خیال راحت طراحی سایت کسب و کار خود را به این تیم حرفه ای بسپارید.

ساخت وبسایت بدون دانش برنامه نویسی!

۴ بازديد
با این روش می توانید سفارش طراحی سایت در مشهد خیلی سریع و تنها با چند کلیک ساده هر وب سایتی را که می خواهید طراحی و اجرا کنید. علاوه بر این، هزینه های کمتری نیز پرداخت می کنید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده دقت کنید که از نظر کیفیت و قدرت وب سایت با وب سایت های طراحی شده توسط توسعه دهندگان تفاوتی نداشته باشد. علاوه بر این، تقریباً هیچ کس متوجه نخواهد شد که وب سایت شما توسط یک سازنده وب سایت طراحی شده است.
البته یک پلتفرم قدرتمند و مقرون به صرفه به نام وردپرس نیز برای ساخت سایت پیشنهاد می شود. اما از آنجایی که این روش نیاز به کمی دانش وردپرس دارد، برخی افراد بیشتر به ساخت سایت بدون هیچ دانش اولیه علاقه مند هستند. با این حال، استفاده از وردپرس و افزونه های آن برای ایجاد یک سایت ایرانی یا سایت سازهای آنلاین به سلیقه شما بستگی دارد. البته برخی از سایت سازهای ایرانی معرفی شده بر اساس وردپرس ساخته شده اند.
1- سایت ساز ایرانی وبزی:
Webazi با قالب های زیبا و منحصر به فرد به شما کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. این وب سایت برای ارائه کسب و کار، ارائه پروفایل یا فروش آنلاین مناسب است. وبازی بدون شک یکی از محبوب ترین سایت سازهای ایرانی است.
مزایای سایت ساز:
طبق آمار گزارش شده توسط الکسا و کنسول گوگل، سرعت این سایت از 90 درصد سایت های دنیا بیشتر است.
تامین محل اقامت برای میزبانی
سئو بهترین گزینه برای گوگل است
امکان شخصی سازی و طراحی ظاهر سایت
تیم پشتیبانی همیشه با خوشحالی به سوالات پاسخ می دهد
گزینه های نامحدود برای ایجاد صفحات، محصولات و…
محبوب ترین سایت ساز ایرانی به نقل از سایت Builtwith
روش های مختلف پرداخت
طراحی قالب ریسپانسیو برای صفحات مختلف
جستجو در سایت و احتمال اشتباهات املایی
کنترل پنل ساده و کاربر پسند
آزمایشی رایگان به مدت یک هفته
تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک امروزه اصطلاحاتی تقریبا آشنا هستند، اما در این مقاله ما دقیقاً به شما خواهیم گفت که فروشگاه اینترنتی چیست و نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش می دهیم.
در صورت نیاز به توسعه وب سایت فروشگاهی می توانید به تیم حرفه ای آریا تهران اعتماد کنید. ما هر وب سایت فروشگاهی را که بخواهید با بهترین امکانات و کمترین قیمت می سازیم.
فروشگاه اینترنتی چیست؟
یکی از سوالاتی که مردم برای بهبود کسب و کار خود از ما می پرسند این است که فروشگاه اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد؟
فروشگاه اینترنتی در واقع مکانی آنلاین است که افراد می توانند محصولات خود را در آن بفروشند.
در این سایت می توان محصولات را به صورت فیلتر شده به کاربران نمایش داد و کاربران می توانند با کمک اتوماسیون محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.
در فروشگاه اینترنتی می توان محصولات را مرتب کرد و به صورت سازماندهی شده برای کاربر نمایش داد. اگر محصولی را به صورت آنلاین انتخاب کنید، می توانید اطلاعات مربوط به آن را ببینید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.
سبد خرید چیست؟
کارت خرید به زبان انگلیسی یک سبد خرید است و زمانی که کاربران قصد خرید محصولات را در فروشگاه اینترنتی دارند، باید آن را به سبد خرید خود اضافه کنند.
در واقع این سبد خرید در دنیای واقعی مانند یک سبد خرید است و هنگام انتخاب آن باید قیمت خرید آن محصول را برای تکمیل خرید خود بپردازید.
با انتخاب سبد خرید می توانید تمامی محصولاتی را که برای خرید انتخاب کرده اید مشاهده کنید و تعداد آنها را کم و زیاد کنید.
انواع فروشگاه های اینترنتی
به طور کلی دو نوع فروشگاه اینترنتی وجود دارد:
معاملات ملموس
اقلامی که در این فروشگاه ها به فروش می رسد، ملموس و فیزیکی هستند و با خرید این کالا، کالای فیزیکی مانند کالا برای شما ارسال می شود. این نوع فروشگاه اینترنتی کاربر را ملزم می کند تا سفارش خود را ثبت کند، هزینه آن را پرداخت کند و محصول را به مکان کاربر پست کند.
فروشگاه های دیجیتال یا فروشگاه دیجیتال
اقلام موجود در این فروشگاه ها دیجیتال و مجازی بوده و قابل لمس نیستند و کاربر باید آنها را به صورت آنلاین دانلود یا مشاهده کند. این اقلام پتو و بروشور قابل دانلود هستند و به صورت فیزیکی فروخته نمی شوند.
روش های خرید در فروشگاه اینترنتی
کاربر به دو روش می تواند از فروشگاه اینترنتی خرید کند:
نقدی هنگام تحویل یا COD
نقدی هنگام تحویل یا نقدی هنگام تحویل
اصطلاح نقدی به معنای وجه نقد هنگام تحویل است و به این معناست که پرداخت باید در زمان تحویل انجام شود. با توجه به عدم اعتماد مردم به وب سایت های خرید اینترنتی، این نوع خرید از محبوبیت بیشتری برخوردار است زیرا با این روش امکان تقلب به حداقل می رسد و افراد می توانند با اطمینان خرید کنند.
پرداخت اینترنتی یا پرداخت آنلاین
در این روش کاربر پس از خرید باید در همان صفحه مبلغی را پرداخت کند تا محصول به دست مشتری برسد. این روش می تواند روش خوبی برای فروشگاه هایی باشد که کالاهای فیزیکی می فروشند، اما مراقب باشید، اگر فروشگاه شما شناخته شده نیست، ممکن است این روش اعتماد کاربران را جلب نکند.
مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی
مزایای فروشگاه اینترنتی
کاهش آلودگی هوا با ترافیک کمتر در شهر برای خرید کالا
کاهش ترافیک
کاهش آلودگی صوتی ناشی از تردد شهروندان
یافتن محصولات مختلف با قیمت و امکان مقایسه با سایت های دیگر
گزینه های تحویل در خانه
امکان پرداخت درب منزل
یک درخواست امنیتی در چند ثانیه
توانایی ذخیره محصول برای آینده
امکان بازگشت کالا.
معایب فروشگاه اینترنتی
اگر فروشگاه اینترنتی معتبر نباشد، ممکن است مشکلاتی در مورد محصولاتی وجود داشته باشد که ممکن است عودت را قبول نکنند.
ممکن است محصول با تصویر متفاوت باشد.
کلاهبرداری با این خریدهای آنلاین امکان پذیر است.
هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی
یک فروشگاه اینترنتی با قیمت های مختلفی ساخته می شود اما به طور کلی می توان گفت که قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی تعیین کننده هزینه های طراحی فروشگاه اینترنتی است. هر چه امکانات و لوازم جانبی بیشتری به فروشگاه اینترنتی اضافه شود، هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بالاتر خواهد بود.
البته برخی از افراد ترجیح می دهند فروشگاه اینترنتی خود را با قالب های آماده بسازند که در این صورت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی برای آنها بسیار کمتر خواهد بود زیرا هزینه طراحی یا طراحی منحصر به فرد با CMS مانند وردپرس را نمی پردازند. . .
به طور کلی هزینه ایجاد فروشگاه اینترنتی در منطقه تهران نسبت به سایر شرکت های فروشگاه اینترنتی ارزانتر است و با پرداخت این هزینه ها می توانید مطمئن باشید که مزایای زیادی از ما به دست خواهید آورد که در مراکز دیگر ارزش این مزایا را دارد. 2 بار به شما داده می شود.
برای اطلاع از هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید با همکاران ما در منطقه تهران تماس بگیرید تا هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی بر اساس اشیاء مورد نظر خود را به اطلاع شما برسانند. همچنین اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی خود تردید دارید، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان خرید یا طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به شما ارائه دهند.

آموزش html css پروژه محور رایگان

۳ بازديد
در آموزش سفارش طراحی سایت در مشهد رایگان html و css ابتدا سعی می کنیم اصول CSS و زبان HTML را بدانیم سپس پروژه ای طراحی کرده و html css را به صورت پروژه محور یاد می گیریم زیرا فقط با یادگیری مفاهیم اولیه شما نمی توانید هر کار خاصی انجام دهید و باید با چندین کاربر پروژه بنویسید تا زبان های HTML و CSS را با جزئیات بدانید.
نکته این است که برای یادگیری html و css عجله نکنید و باید بعد از هر جلسه تمرین کافی داشته باشید زیرا بدون آموزش عملی و کدنویسی دستی نمی توانید در دنیای طراحی وب پیشرفت کنید.
آموزش رایگان جدید HTML و CSS
آموزش رایگان html و css کیت وردپرس یکی از جدیدترین دوره های آموزشی برای این دو زبان می باشد زیرا این دوره به تازگی ضبط شده و با آخرین نسخه html5 و css3 سازگاری دارد بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آن نباشید این دوره به پایان رسیده است. تا به امروز زیرا در دوره آموزشی html css با مطالب به صورت عملی و کاربردی این دو زبان را یاد می گیرید و با ویژگی های جدید آشنا می شوید و پس از این دوره قادر به طراحی قالب های html خام برای وب سایت ها خواهید بود.
HTML خام چیست؟
ما می توانیم وب سایت های خام را با استفاده از یادگیری html css ایجاد کنیم. در اینجا منظور ما وب سایت یا قالب اولیه است، قالبی که طراحی می کنید باید پویا و سازگار با سیستمی مانند وردپرس باشد زیرا قالب اولیه برای کاربران معمولی کاربردی نیست. و در صورتی که قصد استفاده از نمونه اولیه را در سایت خود دارد، باید کدهای سایت را برای ایجاد تغییرات وارد کرده و تغییرات مورد نیاز را اعمال کند.
اما مراقب باشید، کاربر ساده ای مثل شما آموزش HTML و CSS ندارد و نمی تواند به قالب دسترسی داشته باشد و کدهای قالب را تغییر دهد، بنابراین کاربر باید پس از ایجاد قالب خام، وب سایت را پویا کند. شما به راحتی می توانید یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس ایجاد کنید و بدون استفاده از کد، تغییرات مورد نظر را به صورت گرافیکی در وب سایت اعمال کنید.
طراحی سایت سفارشی با آموزش HTML CSS؟
یک سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا می توانم بعد از یادگیری HTML CSS یک طراحی وب سایت سفارش داده و پروژه بسازم؟ ببین بستگی به هدف و درآمدت داره مثلا شرکت هایی هستن که فقط html و css بلدی توشون کار کنی و تعدادشون خیلی کمتره.
اما برای گرفتن کار طراحی سایت باید به دنبال تخصص بیشتری باشید و طراحی سایت را به طور کامل یاد بگیرید. به عنوان مثال در حین طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس به شما آموزش دادیم که چگونه پروژه های طراحی سایت عالی را دریافت کرده و آنها را تکمیل کنید.
دوره آموزشی HTML CSS چه زمانی منتشر می شود؟
در حال آماده سازی این آموزش هستیم، آموزش HTML CSS به زودی در سایت وردپرس کیت منتشر خواهد شد. پس اگر به دنبال یک دوره جامع با محتوای موضوعی هستید، این دوره را از دست ندهید و به آن بپیوندید. ثبت نام دوره آموزشی HTML CSS رایگان است و می توانید همین الان در این دوره پیش ثبت نام کرده و پس از اتمام دوره به محتوای آن دسترسی داشته باشید.