آرشیو شهریور ماه 1401

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

تفاوت های سئو سایت با طراحی وب

۷ بازديد
اول از همه، تفاوت های زیادی بین سئو و طراحی سایت سفارش طراحی سایت در مشهد وجود دارد. کدیر معتقد است که سئو و طراحی سایت یکی هستند، اما در این مقاله می خواهیم این دو مفهوم را به تفصیل با هم مقایسه کنیم. هر کسب و کاری می تواند با ساخت یک وب سایت فروش و درآمد را افزایش دهد. اما کار کردن داشتن یک سایت جذاب و عالی الزامی نیست. به یاد داشته باشید که تفاوت بین بهینه سازی و طراحی را بدانید.
اگر فرآیند کسب و کار اینترنتی را به دو قسمت تقسیم کنیم با طراحی وب در قسمت اول راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی و در مرحله دوم سئو عملیات سایت است که تبلیغات و بازاریابی است، بازدید از افزایش و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو
برای مقایسه تفاوت طراحی وب سایت و سئو باید گفت که اولین اصل راه اندازی وب سایت تنها یک بار است در حالی که بهینه سازی یک فرآیند دوره ای است که باید به موقع و همیشه در وب سایت انجام شود. .
سئو یکی از مهم ترین بخش های صنعت وب است که با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه است و باید پس از طراحی برای بهبود وب سایت پیاده سازی شود. سئو به عنوان یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی آنلاین شناخته می شود و شامل مجموعه تخصصی طراحی وب سایت و همچنین برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است.
بنابراین برای درک بهتر این دو فرآیند ابتدا به توضیح هر یک از آنها و مراحل مربوطه می پردازیم.
آیا در طراحی سایت اقدامات لازم انجام شده است؟
هنگام برنامه ریزی، هدف راه اندازی یک وب سایت به بهترین شکل ممکن است. البته جذابیت بصری و به نمایش گذاشتن تمام مهارت هایی که کارفرما می خواهد. طراحی وب مجموعه ای از فعالیت هاست که ظاهر کلی یک وب سایت را برای استفاده ایجاد می کند. این فرآیند طراحی و ساخت عناصر وب سایت شما، از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر، رنگ ها، فونت ها و گرافیک است.
نکته وب لیزا: بهترین طیف رنگی برای سایت
طراحی شامل چندین مؤلفه است که با هم کار می کنند تا یک سایت به طور کامل قابل استفاده باشد. طراحی گرافیک، طراحی تعامل با کاربر، طراحی رابط کاربری و غیره. این عناصر تعیین می کنند که وب سایت شما چگونه در دستگاه های مختلف ظاهر و کار می کند.
اگر بتوانیم سئو را زیرمجموعه ای از طراحی وب در نظر بگیریم. اما این دو کاملا متفاوت هستند. طراحی نیز با توسعه وب متفاوت است. وقتی یک وب سایت ایجاد می کنید شما هم به طراحی وب و هم به توسعه وب نیاز دارید، اگر می توانید از مهارت های یک طراح وب که توسعه دهنده وب است و همچنین UX استفاده کنید.
وظایف اصلی انجام شده در طراحی و قبل از فرآیند سئو سایت که باید از طراح سایت خود انتظار داشته باشید عبارتند از:
طراحی گرافیک
خاص ترین عنصر موجود در طراحی، فرمت گرافیکی وب سایت است. البته فرمت ویژگی های بصری، چارچوب و ساختار وب سایت را مشخص می کند. بخشی از قالب توسط طراحان گرافیک مفهوم سازی و تعریف شده و توسط طراحان وب پیاده سازی شده است. این قسمت باید کاملا مطابق با محیط سایت و بر اساس روش های بازاریابی و اصول طراحی گرافیکی ساخته شود. یک طراح وب ممکن است برای عناصر بصری مانند تصاویر با یک طراح گرافیک کار کند، اما در نهایت طراح وب همه این قطعات را برای ایجاد قالب نهایی گرد هم می آورد. طراحی منو، فوتر، سایدبار، فاصله قسمت های مختلف صفحه، قرار دادن بنرها و تصاویر و دکمه های CTA در این مرحله انجام می شود.
تنظیمات رنگ سایت
برخی از مراحل دیگری که انجام می شود، تعیین رنگ بندی وب سایت است. این سوال از دو جنبه قابل بررسی است. واضح است که این ویژگی باید توسط طراح ایجاد شود تا کاربر بتواند هر رنگی را که می خواهد انتخاب کند. دوم اینکه منوها، پاورقی ها، محتوای اصلی، ستون های فرعی، صفحات داخلی، سرصفحه ها، مقالات و غیره باید دقیقا مشخص شوند.رنگ بندی تا مجبور نباشیم چندین بار آن را تنظیم کنیم.
پنل کاربری کاربر پسند
طرح برای کارفرما ایجاد شده است. چون دانش و دانش خاصی برای کار در سایت ندارم. شما باید یک پنل کاربری طراحی کنید که استفاده از آن ساده و آسان باشد. این ویژگی برای طراح است نه متخصص سئو. گاهی اوقات به ما پیشنهاد می‌کنند که وب‌سایت‌ها را بهتر کنیم، اما هیچ‌کس به جز طراح اصلی نمی‌تواند با پنل کاربری او تعامل داشته باشد. این مشکل عملکرد سایت را به خصوص در سئو سخت می کند. اگر طراحی با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس انجام شود. آنها اغلب دارای پنل های کاربر پسند هستند.
سایتی با فرمت و گرافیک کافی نیست. برخی از ویژگی ها و قابلیت های سایت فاکتورهای اساسی تری هستند. این قابلیت ها بر اساس فعالیت کاربر و سایت و زمینه کسب و کار تعیین می شوند، به عنوان مثال، قابلیت های سایت فروشگاهی کاملاً با یک وب سایت تجاری یا خبری متفاوت است. اما از برخی جهات مانند ایجاد وبلاگ و ارسال محتوا شبیه هم هستند. با این حال، هنگام طراحی، ویژگی هایی مانند افزودن محصولات، صفحات و مقالات جدید باید در نظر گرفته شود تا کارفرمایان بتوانند در آینده مقالات جدیدی را بر اساس نیاز خود ایجاد و منتشر کنند.

اگر طراحی سایت ریسپانسیو نباشد، چه خواهد شد؟

۳ بازديد
سفارش طراحی سایت در مشهد قبل از پاسخ به این سوال، بیایید به آمار و بررسی های جالب توجه کنیم. طبق آمار منتشر شده توسط مرکز تحقیقات گوگل، افرادی که تجربه ناخوشایندی از وب گردی در فروشگاه های مجازی دارند، بیش از 60 درصد کمتر احتمال خرید دارند.
علاوه بر این، بیش از 75 درصد از کاربران فضای مجازی مایلند به وب سایتی برگردند که متناسب با صفحه گوشی آنها باشد. بر اساس گزارش گوگل، 65 درصد از افرادی که می خواهند کالا یا محصولاتی را به صورت آنلاین خریداری کنند، ترجیح می دهند از فروشگاهی خرید کنند که وب سایتی برای آنها طراحی شده است.
بگذارید اینطور بگوییم، زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را طراحی می کنید، یک محیط مجازی برای کاربران اینترنت فراهم می کنید تا بتوانند آنچه را که می خواهند بگردند و به آن دسترسی پیدا کنند، محصولات موجود را انتخاب کنند و خرید کنند و مهمتر از همه، یک تجربه عالی داشته باشند.
هزاران سایت تجارت الکترونیک با موضوعات و خدمات مشابه وجود دارد، چه چیزی باعث می‌شود یک فروشگاه متمایز شود؟ قابلیت اطمینان و قدمت فروشگاه، بارگذاری سریع و روان، قیمت های مقرون به صرفه، پشتیبانی از خدمات و محصولات، طراحی وب سایت واکنش گرا و بسیاری موارد دیگر رضایت مشتری را دنبال می کند.
اگر کاربر به هر دلیلی از وب سایتی راضی نباشد، قطعاً از آن خرید نخواهد کرد. اما سمی ترین چیز برای این مشتری ترک سریع سایت است! با این کار پای موتورهای جستجو و الگوریتم های آنها می لرزد و به دنبال دلیلی برای ترک سریع وب سایت شما می گردند و بدتر از آن عدم طراحی ریسپانسیو سایت می تواند جایگاه و جایگاه شما را در جستجو به میزان قابل توجهی کاهش دهد. برای اندازه گیری موتور!
بدیهی است که در بازار رقابتی امروز فروشگاه های اینترنتی، عدم طراحی سایت واکنش گرا باعث می شود وب سایت شما به درستی به کاربران نمایش داده نشود و به مرور زمان محبوبیت خود را از دست بدهد.
آیا طراحی سایت ریسپانسیو دارای نکات منفی است؟
دنیای عجیبی است، موثرترین داروها هم عوارض و اشکالاتی دارند! طراحی سایت ریسپانسیو نیز از این قاعده مستثنی نیست! شاید در نگاه اول ایراداتی که ما در مورد طراحی وب سایت ریسپانسیو مطرح کرده ایم برای شما بسیار قوی به نظر برسد، اما دانستن این مسائل خالی از ظرافت نیست:
سرعت لود ربطی به طراحی ریسپانسیو سایت نداره!
بسیاری از کاربران وب و حتی توسعه دهندگان وب فکر می کنند که طراحی وب واکنش گرا می تواند سرعت بارگذاری وب را افزایش دهد. به شما اطمینان می دهیم که می توانید روش های زیادی را برای افزایش سرعت سایت خود امتحان کنید، اما باور کنید طراحی سایت ریسپانسیو ربطی به بهبود سرعت سایت ندارد! می توان گفت عدم پاسخگویی سایت بزرگترین مشکل نصب است اما ریسپانسیو بودن آن تاثیری در سرعت ندارد.
همه مرورگرها نمی توانند طراحی سایت ریسپانسیو را نمایش دهند!
مهم نیست چقدر سرمایه گذاری و زمان صرف طراحی یک وب سایت واکنش گرا می کنید، باز هم کاربرانی خواهند بود که وب سایت فروشگاهی شما را ریسپانسیو نمی دانند! این به دلیل مشکلات برنامه نویسی است.
هنگام طراحی یک وب سایت واکنش گرا، دستورالعمل هایی به نام "mediaquery" در زبان برنامه نویسی CSS استفاده می شود که به طراحی Front End یا پوسته صفحه فروشگاه مربوط می شود. این ویژگی‌ها و روش‌های برنامه‌نویسی جدید و مدرن تلقی می‌شوند، به همین دلیل، کاربرانی که از روش‌های قدیمی و نسخه‌های به‌روزرسانی نشده مرورگر در تلفن همراه یا رایانه خود استفاده می‌کنند، ممکن است نتوانند به پرسش‌های رسانه دسترسی داشته باشند و با مشکل مواجه شوند. طراحی . . وب سایت پاسخگو به ریشه کنی ادامه دهید!
عدم دریافت این دستور باعث می شود که سایت به صورت پیش فرض زمان طراحی را به کاربر نمایش دهد. بنابراین، کاربری که از تلفن همراه با مرورگر قدیمی استفاده می‌کند ممکن است سایت فروشگاه شما را به صورت واکنش‌گرا نبیند.
چرا طراحی وب سایت ریسپانسیو برای موفقیت در بازاریابی آنلاین کار می کند؟
امیدواریم پاسخ این سوالات را تا کنون دریافت کرده باشید! به طور خلاصه می توان گفت:
طراحی سایت ریسپانسیو باعث می شود کاربر احساس بهتری نسبت به وب سایت شما داشته باشد.
نمایش استاندارد اطلاعات وب سایت در دستگاه های مختلف به معنای حضور حداکثری در بین مشتریان بالقوه است.
این می تواند شما را از سایر رقبا در دید عموم متمایز کند.

رونق مشاغل فریلنسری

۴ بازديد
کار آزاد در سال 2020 در یک خط مستقیم سفارش طراحی سایت در مشهد حرکت می کند. از آنجایی که مشاغل و مشتریان وضعیت مالی خود را دوباره ارزیابی می کنند، بسیاری از قراردادها و فرصت های شغلی آزاد به حالت تعلیق درآمده و منجر به اخراج بسیاری از کارگران، کاهش ساعات کار یا حذف کامل موقعیت های شغلی آنها شده است. صنایعی مانند تبلیغات و روزنامه نگاری به استخدام فریلنسرها در طول همه گیری ادامه دادند.
با این حال، هنرمند آزاد بودن همیشه چیز بدی نیست. خوشبختانه، اقتصاد در مقایسه با صنایع سنتی تر مانند خرده فروشی و بازاریابی نسبتاً انعطاف پذیر باقی مانده است. این سفر شاهد رشد غیرمنتظره ای بوده است زیرا افراد بیشتری کسب و کار خود را به دست می گیرند.
حتی در این روزهای سخت، بسیاری از هنرمندان مستقل در وب‌سایت‌های برتر هنری خارجی رشد می‌کنند. صنایعی مانند تبلیغات، روزنامه‌نگاری و صنایع خلاق که از هنرمندان آزاد و قراردادی حمایت می‌کنند همچنان به استخدام فریلنسرها ادامه می‌دهند.
هنرمند آزاد چیست؟
فریلنسینگ شکلی از کار است که در آن افراد به طور مستقل کار می کنند یا کاری را با هم انجام می دهند. اکثر مشاغل از این نوع را می توان به سرعت جابجا کرد تا متناسب با برنامه یا نیازهای شما باشد. به عبارت ساده، آزاد بودن به معنای انتخاب این است که روی چه چیزی کار کنید و برنامه زمانی خود را تنظیم کنید.
شما اساساً رئیس خود هستید. فریلنسرها و پیمانکاران مستقل می‌توانند از نقشی به نقش دیگر در بهترین سایت‌های فریلنسر حرکت کنند و در عین حال از دردسر مشاغل معمولی و پولی اجتناب کنند. به نظر می رسد این ایده تناسب اندام و کارآفرینی در بحبوحه این بیماری در حال رشد است.
فریلنسر بودن، خواه نوشتن، طراحی و یا ساخت قطعات کوچک هنری، مستلزم آن است که جایگاه خود را پیدا کنید. شما باید بزرگترین نقاط قوت خود را شناسایی کنید تا بتوانید از آن مهارت ها و بازارهای مکمل بهره ببرید. هنگامی که جایگاه خود را شناسایی کردید، زمان آن رسیده است که خدمات خود را تبلیغ کنید. فریلنسرها می توانند از هر روشی برای بازاریابی خود استفاده کنند، مانند دایرکتوری های محلی و رسانه های اجتماعی. هدف این است که به دیگران نشان دهید چه چیزی برای ارائه دارید و چرا شایسته حضور در سایت های برتر هنرهای لیبرال هستید.
همانطور که تلاش های بازاریابی شما رشد می کند، شروع به ایجاد پایگاه مشتری خود کنید. قدرت مشتریان یک هنرمند اغلب تعیین کننده موفقیت آنها در یک بازار رقابتی است. اگر کار از کیفیت خوبی برخوردار باشد، مشتریان راضی می توانند از طریق شفاهی، فریادها و ارجاعات به افزایش شهرت شما کمک کنند.
بازار فعالیت های مستقل
در ترکیب با بازاریابی و پایگاه مشتری، هر فریلنسر می‌خواهد خود را به عنوان یک کسب‌وکار یا نهاد حقوقی به ارزش وزن خود معرفی کند. انجام این کار در بهترین سایت های فریلنسری نه تنها به شما امکان می دهد خدمات خود را به عنوان یک تجارت واقعی بازاریابی کنید، بلکه به شما این امکان را می دهد که امور مالی و اسناد قانونی خود را جدا از دارایی های خود نگه دارید.
در بازار کار دشوار امروزی، زمینه هایی مانند طراحی و نوشتن از اقتصاد بسیار سود می برند. فریلنسرها نقش هایی را دارند که بسیاری از شرکت ها آن را به عنوان پیشنهادهای کوتاه مدت یا مشارکت بلندمدت می دانند.
بهترین وب سایت برای مشاغل هنرمندان آزاد
در این عصر دیجیتال، هنرمندان مستقل راه های زیادی برای بازاریابی خود پیدا کرده اند. وب‌سایت‌های نمونه کارها و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های رایجی هستند که هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نمایش بگذارند و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند، اما آنها تنها رسانه‌های موجود نیستند. یک وب سایت مستقل خوب می تواند به شما کمک کند هنر خود را به صورت آنلاین برای تعداد زیادی از مشتریان بالقوه تبلیغ کنید.
در اینجا تعدادی از بهترین سایت‌های فریلنسری که هنرمندان آزاد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، به دو دسته کلی و تخصصی تقسیم می‌شوند.

ساخت وب سایت در گوگل

۵ بازديد
گوگل تنها موتور جستجوی سفارش طراحی سایت در مشهد قدرتمند نیست. اما مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد.با گوگل می توانید سایت های مختلفی ایجاد کنید. یا سرویس هایی مانند AdWords و Analyzer هستند که البته اکثر مدیران با آن آشنایی دارند.
در سال 2006، گوگل با شرکت دیگری که قالب های شبکه های اجتماعی را طراحی کرد و تغییرات زیادی در قالب ها اعمال کرد، همکاری کرد. هدف از این همکاری ایجاد بستری برای کاربران برای ایجاد وب سایت است. این سرویس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
همانطور که گفته شد، این سرویس رایگان و در دسترس عموم است و طراحان می توانند افراد مختلف را برای تولید محتوا در این موضوع دعوت کنند و سطوح دسترسی را می توان برای هرکسی مشخص کرد. وب سایتی که گوگل در اختیار کاربران خود قرار می دهد 10 گیگابایت فضا دارد. بنابراین، کاربران می توانند هر تعداد عکس، فایل متنی، ویدئو یا صدا را در سایت شما آپلود کنند. در سایت ها کاربران می توانند کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند. نکته جالب توجه این است که هر چه کاربران بیشتر در گوگل سایت ایجاد کنند، مزایای گوگل بیشتر می شود. زیرا برای گوگل اعتبار ایجاد می کند. برای افرادی که تجربه خاصی در زمینه طراحی سایت ندارند، بهتر است یک وب سایت رایگان برای آنها در گوگل ایجاد کنند و با مدیریت وب سایت و فضای وسیع اینترنت بیشتر و بیشتر آشنا شوند و سپس به سراغ برند بروند.
برای ایجاد سایت در گوگل ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید و سپس به آدرس http://sites.google.com بروید. در این صفحه، داشبوردی را می بینید که شامل وب سایت هایی است که تاکنون ساخته اید. در سمت چپ صفحه، آیکون های My Site، Deleted Site و Create را خواهید دید. سایت حذف شده شامل سایت های حذف شده است و آیکون Create برای ایجاد یک سایت است. پس از انتخاب آیکون Create، قالب های موجود را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید یکی از مدل های موجود را انتخاب کنید. در قسمت Your Site Name باید نام انتخابی خود را برای سایت خود وارد کنید URL به طور خودکار در قسمت Site Location قرار می گیرد. پس از انتخاب موضوع باید توضیحاتی در مورد وب سایت خود بنویسید این توضیحات از نظر تولید محتوا حائز اهمیت است زیرا در بهینه سازی موتورهای جستجو موثر است. پس از تایید این مراحل، می توانید صفحه سایت را مستقر کرده و با انتخاب دکمه Create site در بالای صفحه شروع به کار کنید.
طراح سایت گوگل چیست؟
ابزار طراحی سایت گوگل برنامه ای برای ایجاد وب سایت و بنرهای تبلیغاتی است. این یک برنامه مستقل برای ویندوز، مک و لینوکس است. و این ویرایشگری است که به شما امکان می دهد سایت خود را بر اساس کد HTML خود طراحی کنید.
Google Site Designer را می توان ابزاری ساده برای ایجاد محتوای صفحه ثابت در نظر گرفت. استفاده از این ابزار مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی آسان است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن برای تبدیل شدن به طراحان حرفه ای استفاده کنند.
طراحی وب گوگل به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون توجه به اندازه صفحه طراحی کنید. زیرا وب سایت هایی که برای گوگل ساخته شده اند روی هر دستگاهی کار می کنند. بیایید نگاهی به بهترین ویژگی های طراحی وب گوگل برای ایجاد قالب بندی HTML و تبلیغات پویا بیندازیم.
ویژگی های طراح سایت گوگل
گوگل برای اولین بار نرم افزار Google Website Designer را در سال 2013 منتشر کرد و از آن زمان این نرم افزار در حال توسعه است. طبق آمار بیش از 7679 وب سایت از Google Site Designer استفاده کرده اند. در حال حاضر 2175 وب سایت از Google Site Designer استفاده می کنند و 5504 وب سایت قبلاً از آن استفاده می کردند.

ui چیست ux چیست و چه کاربردی دارند؟

۵ بازديد
UI مخفف User Interface است. UX مخفف User Experience است سفارش طراحی سایت در مشهد استفاده از ux و ui را با یک مثال ساده متوجه خواهید شد. فرض کنید در مرحله طراحی یک آپارتمان هستیم.
کدام سمت درب ورودی باید باز شود،
برای رفتن به آشپزخانه باید از کدام قسمت عبور کنید؟ به عنوان مثال، آشپزخانه اپن علاوه بر زیبا بودن، از نظر ux کار درستی است. از آنجایی که آشپزخانه نیاز به فضایی برای نگهداری مواد غذایی دارد و از این فضا به خوبی استفاده می شود و به جای دیوار، پیشخوان یا جزیره ای ایجاد می شود که به عنوان میز عمل می کند.
یا محل سرویس بهداشتی در این خانه. طراحی جدید درب سرویس سالن پذیرایی را باز نمی کند و آن را در راهرو قرار می دهد.
همه این مثال ها مربوط به ux هستند. پس از مشخص شدن محل دقیق هر عنصر و عملکرد هر عنصر، ui می گوید که جنس درب ورودی باید چوب باشد. اگر این خالی است و دیوارهای سفید را می توان والپیپر کرد تا بهتر از رابط کاربری، یا چه و پنجره تصویر باشد.
طراح ux با توجه به هدف و ظاهر محصول، آنچه مهمتر است را انتخاب می کند و محصول را بر اساس اصولی که می داند سازماندهی می کند.
در حال حاضر طراح ux عمدتاً فضای اپلیکیشن و وب سایت را طراحی می کند، اما می تواند برای هر فضایی طراحی کند. به عنوان مثال، در فرآیند ایجاد یک لیوان شکستنی، طراح ux یک روکش پارچه ای برای لیوان بر اساس استفاده از لیوان طراحی می کند (که احتمالاً در کیف و کوله پشتی قرار می گیرد و می شکند). بنابراین ماگ به خوبی در دست قرار می گیرد و در صورت افتادن روی زمین نمی شکند
طبق تعریف ISO، تجربه کاربری یا ux به تمام احساسات، باورها، ترجیحات، رفتارها و واکنش های کاربران قبل، حین و بعد از استفاده اشاره دارد.
یکی از کارهایی که طراحان UX دائماً با یک محصول انجام می دهند، مطالعه رفتار کاربر، آزمایش و تغییر محصول است. به عنوان مثال، صفحه ای با دکمه خرید قرمز رنگ وجود دارد. یک طراح UX تضمین می کند که از هر 100 نفری که صفحه را مشاهده می کنند، 2 نفر روی دکمه خرید کلیک کنند. می تواند بسیاری از عوامل را تجزیه و تحلیل و اصلاح کند و تجربه کاربر را دوباره بررسی کند. یک تغییر ساده این است که رنگ دکمه را به سبز تغییر دهید و بعد از مدتی بررسی کنید که چگونه این تغییر منجر به افزایش تعداد کلیک ها می شود.
البته باید بدانید که بسیاری از ux بر اساس علم و قوانین ux طراحی شده اند. اما در نهایت در برخی موارد می توان تست قبلی را انجام داد.
بازار کار ui و ux
در بازار امروز طراحان ui و ux معمولاً یک نفر هستند و اگر فردی در هر دو زمینه مهارت های خوبی داشته باشد، می تواند درآمد خوبی کسب کند. هر دو UI و ux به یک اندازه برای کار با کیفیت ضروری هستند و ضعف در هر دو منجر به نارضایتی کاربر و شکست در دستیابی به اهداف می شود.
تمامی محصولات نرم افزاری تولید شده می توانند توسط طراحان رابط کاربری و ux طراحی شوند امروزه توسعه دهندگان نرم افزار بیشتر به اهمیت رابط کاربری و ux واقف هستند که بازار کار را در طراحی رابط کاربری خوب و تجربه کاربری داغ کرده است.
معرفی آموزش UX و UI
برای ایجاد یک رابط کاربری زیبا باید یک طراح گرافیک باشید. یعنی همانطور که برای ایجاد بروشور یا کارت ویزیت نیاز به استفاده از علم طراحی دارید، برای ایجاد رابط کاربری نیز به همان علم نیاز دارید، تمام این دانش را می توان در گرافیک یافت؛ علاوه بر این، به ابزارهایی نیاز دارید که مهمترین ابزار برای طراحی رابط کاربری هستند، نرم افزار Adobe Photoshop و Adobe Illustrator. Adobe xd و Figma دو نرم افزار مفید برای طراحی رابط تجربی هستند.

حرفه‌ای باش و سایت خودت را بساز!

۵ بازديد

چند سالی از آن زمان می گذرد... در شرایط فعلی بازنده آن است سفارش طراحی سایت در مشهد که هنوز وارد دنیای آنلاین نشده یا وارد شده اما وب سایت ندارد!
پاسخ ساده است. چون باید در بازار بزرگ اینترنتی به نام اینترنت برای خود مغازه باز کنیم.
خب شاید فکر کنید یک صفحه اینستاگرام کافی است اما تا به حال طعم تبلیغات در گوگل را نشنیده اید و عشق خود را به یاد خواهید آورد :)
یاد بگیرید که چگونه یک سایت به زبان محلی بسازید
برای این قسمت از داستان، می‌خواهیم تصور کنید که روی پای خود هستید، نقشه‌ای در دست دارید و این سه مسیر همگی به یک مقصد منتهی می‌شوند، اما هر مسیر با دیگری متفاوت است.
در این زمان نقشه ای که در دستتان می بینید ما هستیم. (یعنی این مقاله)
مسیرها انواع مختلفی از روش های ساخت وب سایت وجود دارد.
هدف، هدف فروش آنلاین شماست.
ساخت سایت با سیستم مدیریت محتوا
سیستم مدیریت محتوا خود یک سیستم مدیریت محتوا است که به عنوان CMS نیز شناخته می شود. این سیستم ها مجموعه ای از نرم افزارها هستند که کار راه اندازی سایت را بسیار ساده کرده اند.
آنها وب سایت را به صورت نیمه تمام به شما تحویل می دهند، سپس باید محتوای این وب سایت را با متن، عکس و ... پر کنید.
پلاگین های سایت
برای افزودن هر قسمت به وب سایت خود، باید از یک افزونه استفاده کنید. به عنوان مثال، برای افزودن یک سیستم ایمیل به یک کاربر، پیکربندی ایمیل مورد نیاز است. یا برای اجرای تبلیغات در صفحات وب به یک افزونه تبلیغاتی نیاز دارید.
شما می توانید هر دو مورد (الگوها و افزونه ها) را از خود فروشگاه CMS پیدا کنید.

جمع بندی
به عنوان مثال، اگر انتخاب شما وردپرس است، به فروشگاه وردپرس بروید و قالب یا افزونه مورد نظر خود را از آنجا دانلود کنید. بله، سایت های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که می توانید از خدمات آنها برای افزودن قالب یا افزونه استفاده کنید.
سرعت سایت شما را کند می کند زیرا باید افزونه های مختلفی را روی این CMS نصب کنید.
شما باید همیشه یک سیستم مدیریت محتوا داشته باشید.
پلتفرم هایی مانند وردپرس برای همه قابل دسترسی هستند، به عنوان مثال، اگر افزونه ای را نصب کنید که کار نمی کند، ممکن است هک شوید.
شخصی سازی یک وب سایت می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد. یعنی برای اینکه ظاهر و فضای داخلی سایت را به دلخواه شخصی سازی کنید، باید برای آن وقت بگذارید.
سیستم های مدیریت محتوا از خدمات خود پشتیبانی نمی کنند و اگر مشکلی دارید باید راه حلی در نظر بگیرید.
اگر تصمیم دارید از این روش برای ایجاد یک سایت رایگان استفاده کنید، حتما با یک متخصص مشورت کنید. بسیاری از نقاط ضعف ذکر شده در بالا به راحتی برطرف می شود، فقط باید کار را به کاردان بسپارید.
حقیقت این است که این کارشناسان دو مرحله بعدی را برای ما بسیار آسان کرده اند. بیشتر توضیح خواهیم داد.

اولین مطالب آزمایشی من

۴ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۴ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.