تفاوت های سئو سایت با طراحی وب

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

تفاوت های سئو سایت با طراحی وب

۷ بازديد
اول از همه، تفاوت های زیادی بین سئو و طراحی سایت سفارش طراحی سایت در مشهد وجود دارد. کدیر معتقد است که سئو و طراحی سایت یکی هستند، اما در این مقاله می خواهیم این دو مفهوم را به تفصیل با هم مقایسه کنیم. هر کسب و کاری می تواند با ساخت یک وب سایت فروش و درآمد را افزایش دهد. اما کار کردن داشتن یک سایت جذاب و عالی الزامی نیست. به یاد داشته باشید که تفاوت بین بهینه سازی و طراحی را بدانید.
اگر فرآیند کسب و کار اینترنتی را به دو قسمت تقسیم کنیم با طراحی وب در قسمت اول راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی و در مرحله دوم سئو عملیات سایت است که تبلیغات و بازاریابی است، بازدید از افزایش و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو
برای مقایسه تفاوت طراحی وب سایت و سئو باید گفت که اولین اصل راه اندازی وب سایت تنها یک بار است در حالی که بهینه سازی یک فرآیند دوره ای است که باید به موقع و همیشه در وب سایت انجام شود. .
سئو یکی از مهم ترین بخش های صنعت وب است که با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه است و باید پس از طراحی برای بهبود وب سایت پیاده سازی شود. سئو به عنوان یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی آنلاین شناخته می شود و شامل مجموعه تخصصی طراحی وب سایت و همچنین برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است.
بنابراین برای درک بهتر این دو فرآیند ابتدا به توضیح هر یک از آنها و مراحل مربوطه می پردازیم.
آیا در طراحی سایت اقدامات لازم انجام شده است؟
هنگام برنامه ریزی، هدف راه اندازی یک وب سایت به بهترین شکل ممکن است. البته جذابیت بصری و به نمایش گذاشتن تمام مهارت هایی که کارفرما می خواهد. طراحی وب مجموعه ای از فعالیت هاست که ظاهر کلی یک وب سایت را برای استفاده ایجاد می کند. این فرآیند طراحی و ساخت عناصر وب سایت شما، از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر، رنگ ها، فونت ها و گرافیک است.
نکته وب لیزا: بهترین طیف رنگی برای سایت
طراحی شامل چندین مؤلفه است که با هم کار می کنند تا یک سایت به طور کامل قابل استفاده باشد. طراحی گرافیک، طراحی تعامل با کاربر، طراحی رابط کاربری و غیره. این عناصر تعیین می کنند که وب سایت شما چگونه در دستگاه های مختلف ظاهر و کار می کند.
اگر بتوانیم سئو را زیرمجموعه ای از طراحی وب در نظر بگیریم. اما این دو کاملا متفاوت هستند. طراحی نیز با توسعه وب متفاوت است. وقتی یک وب سایت ایجاد می کنید شما هم به طراحی وب و هم به توسعه وب نیاز دارید، اگر می توانید از مهارت های یک طراح وب که توسعه دهنده وب است و همچنین UX استفاده کنید.
وظایف اصلی انجام شده در طراحی و قبل از فرآیند سئو سایت که باید از طراح سایت خود انتظار داشته باشید عبارتند از:
طراحی گرافیک
خاص ترین عنصر موجود در طراحی، فرمت گرافیکی وب سایت است. البته فرمت ویژگی های بصری، چارچوب و ساختار وب سایت را مشخص می کند. بخشی از قالب توسط طراحان گرافیک مفهوم سازی و تعریف شده و توسط طراحان وب پیاده سازی شده است. این قسمت باید کاملا مطابق با محیط سایت و بر اساس روش های بازاریابی و اصول طراحی گرافیکی ساخته شود. یک طراح وب ممکن است برای عناصر بصری مانند تصاویر با یک طراح گرافیک کار کند، اما در نهایت طراح وب همه این قطعات را برای ایجاد قالب نهایی گرد هم می آورد. طراحی منو، فوتر، سایدبار، فاصله قسمت های مختلف صفحه، قرار دادن بنرها و تصاویر و دکمه های CTA در این مرحله انجام می شود.
تنظیمات رنگ سایت
برخی از مراحل دیگری که انجام می شود، تعیین رنگ بندی وب سایت است. این سوال از دو جنبه قابل بررسی است. واضح است که این ویژگی باید توسط طراح ایجاد شود تا کاربر بتواند هر رنگی را که می خواهد انتخاب کند. دوم اینکه منوها، پاورقی ها، محتوای اصلی، ستون های فرعی، صفحات داخلی، سرصفحه ها، مقالات و غیره باید دقیقا مشخص شوند.رنگ بندی تا مجبور نباشیم چندین بار آن را تنظیم کنیم.
پنل کاربری کاربر پسند
طرح برای کارفرما ایجاد شده است. چون دانش و دانش خاصی برای کار در سایت ندارم. شما باید یک پنل کاربری طراحی کنید که استفاده از آن ساده و آسان باشد. این ویژگی برای طراح است نه متخصص سئو. گاهی اوقات به ما پیشنهاد می‌کنند که وب‌سایت‌ها را بهتر کنیم، اما هیچ‌کس به جز طراح اصلی نمی‌تواند با پنل کاربری او تعامل داشته باشد. این مشکل عملکرد سایت را به خصوص در سئو سخت می کند. اگر طراحی با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس انجام شود. آنها اغلب دارای پنل های کاربر پسند هستند.
سایتی با فرمت و گرافیک کافی نیست. برخی از ویژگی ها و قابلیت های سایت فاکتورهای اساسی تری هستند. این قابلیت ها بر اساس فعالیت کاربر و سایت و زمینه کسب و کار تعیین می شوند، به عنوان مثال، قابلیت های سایت فروشگاهی کاملاً با یک وب سایت تجاری یا خبری متفاوت است. اما از برخی جهات مانند ایجاد وبلاگ و ارسال محتوا شبیه هم هستند. با این حال، هنگام طراحی، ویژگی هایی مانند افزودن محصولات، صفحات و مقالات جدید باید در نظر گرفته شود تا کارفرمایان بتوانند در آینده مقالات جدیدی را بر اساس نیاز خود ایجاد و منتشر کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.