اگر طراحی سایت ریسپانسیو نباشد، چه خواهد شد؟

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

اگر طراحی سایت ریسپانسیو نباشد، چه خواهد شد؟

۴ بازديد
سفارش طراحی سایت در مشهد قبل از پاسخ به این سوال، بیایید به آمار و بررسی های جالب توجه کنیم. طبق آمار منتشر شده توسط مرکز تحقیقات گوگل، افرادی که تجربه ناخوشایندی از وب گردی در فروشگاه های مجازی دارند، بیش از 60 درصد کمتر احتمال خرید دارند.
علاوه بر این، بیش از 75 درصد از کاربران فضای مجازی مایلند به وب سایتی برگردند که متناسب با صفحه گوشی آنها باشد. بر اساس گزارش گوگل، 65 درصد از افرادی که می خواهند کالا یا محصولاتی را به صورت آنلاین خریداری کنند، ترجیح می دهند از فروشگاهی خرید کنند که وب سایتی برای آنها طراحی شده است.
بگذارید اینطور بگوییم، زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را طراحی می کنید، یک محیط مجازی برای کاربران اینترنت فراهم می کنید تا بتوانند آنچه را که می خواهند بگردند و به آن دسترسی پیدا کنند، محصولات موجود را انتخاب کنند و خرید کنند و مهمتر از همه، یک تجربه عالی داشته باشند.
هزاران سایت تجارت الکترونیک با موضوعات و خدمات مشابه وجود دارد، چه چیزی باعث می‌شود یک فروشگاه متمایز شود؟ قابلیت اطمینان و قدمت فروشگاه، بارگذاری سریع و روان، قیمت های مقرون به صرفه، پشتیبانی از خدمات و محصولات، طراحی وب سایت واکنش گرا و بسیاری موارد دیگر رضایت مشتری را دنبال می کند.
اگر کاربر به هر دلیلی از وب سایتی راضی نباشد، قطعاً از آن خرید نخواهد کرد. اما سمی ترین چیز برای این مشتری ترک سریع سایت است! با این کار پای موتورهای جستجو و الگوریتم های آنها می لرزد و به دنبال دلیلی برای ترک سریع وب سایت شما می گردند و بدتر از آن عدم طراحی ریسپانسیو سایت می تواند جایگاه و جایگاه شما را در جستجو به میزان قابل توجهی کاهش دهد. برای اندازه گیری موتور!
بدیهی است که در بازار رقابتی امروز فروشگاه های اینترنتی، عدم طراحی سایت واکنش گرا باعث می شود وب سایت شما به درستی به کاربران نمایش داده نشود و به مرور زمان محبوبیت خود را از دست بدهد.
آیا طراحی سایت ریسپانسیو دارای نکات منفی است؟
دنیای عجیبی است، موثرترین داروها هم عوارض و اشکالاتی دارند! طراحی سایت ریسپانسیو نیز از این قاعده مستثنی نیست! شاید در نگاه اول ایراداتی که ما در مورد طراحی وب سایت ریسپانسیو مطرح کرده ایم برای شما بسیار قوی به نظر برسد، اما دانستن این مسائل خالی از ظرافت نیست:
سرعت لود ربطی به طراحی ریسپانسیو سایت نداره!
بسیاری از کاربران وب و حتی توسعه دهندگان وب فکر می کنند که طراحی وب واکنش گرا می تواند سرعت بارگذاری وب را افزایش دهد. به شما اطمینان می دهیم که می توانید روش های زیادی را برای افزایش سرعت سایت خود امتحان کنید، اما باور کنید طراحی سایت ریسپانسیو ربطی به بهبود سرعت سایت ندارد! می توان گفت عدم پاسخگویی سایت بزرگترین مشکل نصب است اما ریسپانسیو بودن آن تاثیری در سرعت ندارد.
همه مرورگرها نمی توانند طراحی سایت ریسپانسیو را نمایش دهند!
مهم نیست چقدر سرمایه گذاری و زمان صرف طراحی یک وب سایت واکنش گرا می کنید، باز هم کاربرانی خواهند بود که وب سایت فروشگاهی شما را ریسپانسیو نمی دانند! این به دلیل مشکلات برنامه نویسی است.
هنگام طراحی یک وب سایت واکنش گرا، دستورالعمل هایی به نام "mediaquery" در زبان برنامه نویسی CSS استفاده می شود که به طراحی Front End یا پوسته صفحه فروشگاه مربوط می شود. این ویژگی‌ها و روش‌های برنامه‌نویسی جدید و مدرن تلقی می‌شوند، به همین دلیل، کاربرانی که از روش‌های قدیمی و نسخه‌های به‌روزرسانی نشده مرورگر در تلفن همراه یا رایانه خود استفاده می‌کنند، ممکن است نتوانند به پرسش‌های رسانه دسترسی داشته باشند و با مشکل مواجه شوند. طراحی . . وب سایت پاسخگو به ریشه کنی ادامه دهید!
عدم دریافت این دستور باعث می شود که سایت به صورت پیش فرض زمان طراحی را به کاربر نمایش دهد. بنابراین، کاربری که از تلفن همراه با مرورگر قدیمی استفاده می‌کند ممکن است سایت فروشگاه شما را به صورت واکنش‌گرا نبیند.
چرا طراحی وب سایت ریسپانسیو برای موفقیت در بازاریابی آنلاین کار می کند؟
امیدواریم پاسخ این سوالات را تا کنون دریافت کرده باشید! به طور خلاصه می توان گفت:
طراحی سایت ریسپانسیو باعث می شود کاربر احساس بهتری نسبت به وب سایت شما داشته باشد.
نمایش استاندارد اطلاعات وب سایت در دستگاه های مختلف به معنای حضور حداکثری در بین مشتریان بالقوه است.
این می تواند شما را از سایر رقبا در دید عموم متمایز کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.