جایگاه فوتر در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

جایگاه فوتر در طراحی سایت فروشگاهی

۵ بازديد
فوتر پاورقی وب سایت است سفارش طراحی سایت در مشهد بیشتر در پایین صفحه، شاید در نگاه اول ممکن است این قسمت چندان مهم و مرتبط با شما نباشد و با خود فکر کنید آیا کسی از این قسمت بازدید می کند؟ با این حال، به یاد داشته باشید که حتی اگر فوتر در پایین صفحه باشد، محتوای فوتر در تمام صفحات وب سایت فروشگاه شما ظاهر می شود، نه فقط صفحه اصلی وب سایت، این یک مزیت است و شما. برای بهبود قابلیت استفاده وب سایت خود می توانید اطلاعات و مطالبی را به این بخش اضافه کنید. این بخش شامل موارد زیادی مانند نقشه سایت، شرایط استفاده، حریم خصوصی و موارد دیگر است.
اهمیت فوتر در طراحی سایت فروشگاهی
فوترها واقعاً بخش مهمی از یک سایت هستند و برای تعامل با کاربر و طراحی تجربه کاربر بسیار مهم هستند. شاید با خود بگویید که کاربران به این قسمت بسیار کم توجه می کنند، اما به یاد داشته باشید که برای عملکرد سایت بسیار ضروری است و مزایای زیادی دارد. دلایل زیادی برای تمرکز بر روی نتیجه در هنگام طراحی یک وب سایت خرید وجود دارد، برخی از این دلایل مربوط به کاربرانی است که از سایت شما استفاده می کنند و برخی دیگر به نفع وب سایت خرید و کسب و کار شما هستند، بنابراین هنگام ایجاد وب سایت خود فروشگاه اطمینان حاصل کنید که سایت شما یک آژانس طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و قابل اعتماد است.
پاورقی ها از جهات مختلفی در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک مهم هستند که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.
پاورقی و تاثیر آن بر تجربه کاربری سایت
طراحی تجربه کاربری یا UX در مورد آسان کردن کارها برای کاربران است. یافتن قسمت های مختلف وب سایت شما برای کاربران سخت نیست. وقتی وب سایت فروشگاهی خود را طوری طراحی می کنید که کاربران بتوانند به راحتی و به راحتی وب سایت شما را مرور کنند و آنچه را که می خواهند بیابند، وب سایت شما یک تجربه کاربری عالی خواهد داشت. فوتر سایت شما نیز همین کار را می کند، زیرا اکثر کاربران می دانند که فوتر حاوی اطلاعات مفید، لینک های مهم و اطلاعات تماس است و به راحتی می توانند به صفحات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
ادامه تعامل کاربر با سایت
اگر از فوتر به درستی استفاده کنید، می توانید تعامل و تعامل کاربر با صفحه فروشگاه خود را بهبود بخشید، زمانی که به صفحات اصلی سایت خود لینک می دهید، به کاربران این فرصت را می دهید که بدون نیاز به رفتن به صفحات قبلی به جستجو در وب سایت خود ادامه دهند. به سایت یا اگر کاربر از کار شرکت شما اطلاع داشته باشد و بخواهد از خدمات شما استفاده کند، بخش "تماس با ما" نیز اطلاعات تماس -روابط مورد نیاز شرکت شما را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.
پاورقی به معنای پایان سایت شما نیست، خیلی راحت تر است. همانطور که می دانید، فوتر شما احتمالا آخرین چیزی است که کاربر قبل از ترک سایت شما می بیند. وقتی می خواهند به سایت شما بروند، فوتر آنها را راهنمایی می کند. بنابراین در صورت ارائه اطلاعات صحیح در این مقاله، احتمال زیادی وجود دارد که کاربر پس از مشاهده محتوای فوتر شما، سایت را ترک نکند و به جستجوی سایت ادامه دهد، پس سعی کنید از این فرصت به خوبی استفاده کنید. .
سهولت استفاده از سایت فروشگاه توسط کاربران تلفن همراه
کاربران تلفن همراه در مقایسه با افرادی که از طریق دسکتاپ از سایت شما بازدید می کنند، سایت فروشگاه شما را متفاوت جستجو می کنند. از آنجایی که آنها باید بیشتر از کاربرانی که از رایانه و لپ‌تاپ استفاده می‌کنند به بالا و پایین اسکرول کنند، آنها را برای جستجو بسیار مفید می‌دانند. من می خواهم.
ارائه دهنده اطلاعات کلیدی
بخش‌هایی برای اطلاعاتی وجود دارد که نمی‌توانید آنها را در سرصفحه صفحه قرار دهید، که ممکن است برای کاربران جالب نباشد، اما برای شرکت، سیاست حفظ حریم خصوصی، اطلاعات حق چاپ و سلب مسئولیت ضروری است. بخش پاورقی فرصتی عالی برای به دست آوردن این اطلاعات ارائه می دهد.
سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید
درست است که بالای صفحه برای گوگل اولویت بیشتری نسبت به فوتر سایت دارد، اما مهم است که از ویژگی های ارزشمند فوتر غافل نشوید. پیوندهای وب مدفون شده در سایت شما هنوز هم سزاوار تلاش برای بهینه سازی موتور جستجو (بالاترین) هستند. صفحه اصلی شما باید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کند. در واقع لینک دادن از صفحات اول قدرت سئوی شما را افزایش می دهد. به فوتر خود به عنوان راهی برای کمک به سئو فکر کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.