ساخت وب سایت در گوگل

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

ساخت وب سایت در گوگل

۵ بازديد
گوگل تنها موتور جستجوی سفارش طراحی سایت در مشهد قدرتمند نیست. اما مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد.با گوگل می توانید سایت های مختلفی ایجاد کنید. یا سرویس هایی مانند AdWords و Analyzer هستند که البته اکثر مدیران با آن آشنایی دارند.
در سال 2006، گوگل با شرکت دیگری که قالب های شبکه های اجتماعی را طراحی کرد و تغییرات زیادی در قالب ها اعمال کرد، همکاری کرد. هدف از این همکاری ایجاد بستری برای کاربران برای ایجاد وب سایت است. این سرویس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
همانطور که گفته شد، این سرویس رایگان و در دسترس عموم است و طراحان می توانند افراد مختلف را برای تولید محتوا در این موضوع دعوت کنند و سطوح دسترسی را می توان برای هرکسی مشخص کرد. وب سایتی که گوگل در اختیار کاربران خود قرار می دهد 10 گیگابایت فضا دارد. بنابراین، کاربران می توانند هر تعداد عکس، فایل متنی، ویدئو یا صدا را در سایت شما آپلود کنند. در سایت ها کاربران می توانند کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند. نکته جالب توجه این است که هر چه کاربران بیشتر در گوگل سایت ایجاد کنند، مزایای گوگل بیشتر می شود. زیرا برای گوگل اعتبار ایجاد می کند. برای افرادی که تجربه خاصی در زمینه طراحی سایت ندارند، بهتر است یک وب سایت رایگان برای آنها در گوگل ایجاد کنند و با مدیریت وب سایت و فضای وسیع اینترنت بیشتر و بیشتر آشنا شوند و سپس به سراغ برند بروند.
برای ایجاد سایت در گوگل ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید و سپس به آدرس http://sites.google.com بروید. در این صفحه، داشبوردی را می بینید که شامل وب سایت هایی است که تاکنون ساخته اید. در سمت چپ صفحه، آیکون های My Site، Deleted Site و Create را خواهید دید. سایت حذف شده شامل سایت های حذف شده است و آیکون Create برای ایجاد یک سایت است. پس از انتخاب آیکون Create، قالب های موجود را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید یکی از مدل های موجود را انتخاب کنید. در قسمت Your Site Name باید نام انتخابی خود را برای سایت خود وارد کنید URL به طور خودکار در قسمت Site Location قرار می گیرد. پس از انتخاب موضوع باید توضیحاتی در مورد وب سایت خود بنویسید این توضیحات از نظر تولید محتوا حائز اهمیت است زیرا در بهینه سازی موتورهای جستجو موثر است. پس از تایید این مراحل، می توانید صفحه سایت را مستقر کرده و با انتخاب دکمه Create site در بالای صفحه شروع به کار کنید.
طراح سایت گوگل چیست؟
ابزار طراحی سایت گوگل برنامه ای برای ایجاد وب سایت و بنرهای تبلیغاتی است. این یک برنامه مستقل برای ویندوز، مک و لینوکس است. و این ویرایشگری است که به شما امکان می دهد سایت خود را بر اساس کد HTML خود طراحی کنید.
Google Site Designer را می توان ابزاری ساده برای ایجاد محتوای صفحه ثابت در نظر گرفت. استفاده از این ابزار مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی آسان است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن برای تبدیل شدن به طراحان حرفه ای استفاده کنند.
طراحی وب گوگل به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون توجه به اندازه صفحه طراحی کنید. زیرا وب سایت هایی که برای گوگل ساخته شده اند روی هر دستگاهی کار می کنند. بیایید نگاهی به بهترین ویژگی های طراحی وب گوگل برای ایجاد قالب بندی HTML و تبلیغات پویا بیندازیم.
ویژگی های طراح سایت گوگل
گوگل برای اولین بار نرم افزار Google Website Designer را در سال 2013 منتشر کرد و از آن زمان این نرم افزار در حال توسعه است. طبق آمار بیش از 7679 وب سایت از Google Site Designer استفاده کرده اند. در حال حاضر 2175 وب سایت از Google Site Designer استفاده می کنند و 5504 وب سایت قبلاً از آن استفاده می کردند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.